Hoe krijg ik snel mijn lichaam in goede vorm?

ik sport elke dag (basketbal/ atletiek) en heb een goede conditie, maar ik dacht; als ik nou eiwitten (kwark b.v.) ga eten dan krijg ik veel sneller een sterk en gespierd lichaam?
Zijn er (naast eiwitten) nog meer methodes om snel spiermassa te trainen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben 1:80 lang, sport misschien wel te veel (7x per week) doe intensief aan basketbal en doe met atletiek vooral meerkamp. Ik ben best sterk zeg ik zelf (doe soms nog wel is in de avond push ups [60 meestal]) weeg 77 kg, (ben niet dik). Probeer 1x in de 2 weken intensief hard te lopen (uurtje).

Toegevoegd na 1 dag:
slechts 15 jaartjes oud. (over 2 maandjes 16 =] )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Met basketbal en atletiek verbrand je veel. Van Atletiek kun je ook behoorlijke spiermassa krijgen, afhankelijk van het onderdeel dat je doet. !0 kampers zien er altijd goed gebouwd uit. Als je van jouw onderdeel niet zo gespierd wordt, moet je je afvragen of je dat wel wilt. De kans op blessures met dikkere spieren neemt drastisch toe.
Er bestaan overigens flesjes met aminozuren, die bevorderen de groei nog beter dan normale eiwitten al zal je voor dikke spieren een training moeten volgen die er op gericht is om spiermassa te ontwikkelen. Ik weet niet hou oud je bent,maar leeftijd speelt ook een rol ivm aanmaak van je eigen testosteron.
Succes :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je zou aan krachttraining kunnen doen. Dan 'kweek' je als het ware spieren, maar of je dat nou mooi moet vinden??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikspieren trainen en veel gaan hardlopen. Zo krijg je binnen een paar weken een top conditie!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop wat dumbells, en ga lekker trainen thuis. Als je vertelt hoe oud je bent kan ik advies geven voor het gewicht en hoeveel je mag trainen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 15, dat je al 77 kg weegt (zonder te veel vet) is al best veel. Wacht maar tot je 18-19 wordt, dat word je een beer ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe vooral een combinatie van conditie en kracht training.

Toegevoegd na 42 seconden:
oeps te snel gedrukt; conditie en kracht training
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een combinatie van cardio en krachttraining en gezond eten.