Bestaat er een overzicht van sauna's in Nederland met badkleding?

Svp geen discussie over de (on) zin van badkleding in een sauna.

13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Kijk hier maar even. Er zijn genoeg sauna's die ook sprciale dagen hebben voor mensen die liever in badkleding lopen.
http://www.spaonline.com/spas-en-saunas/sauna-met-badkledingdag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit zoek ik ook al tijden. Volgens mij niet dus.
Ik weet wel dat het dragen van badkleding in het Sanadome in Nijmegen verplicht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook gezocht en kon ook geen overzicht vinden. Moet he bij elke sauna apart kijken.
Sanadome in nijmegen heeft altijd badkleding, die hebben ook meer zwembaden.
En thermen in bussloo heeft ook vadkledingdagen.
De leliehof in makkum 2x per maand.
Verder weet ik t niet meer.
Nee volgens mij niet therme bussloo heeft wel af en toe badkleding dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwaluhoeve heeft iedere dinsdag badkledingdag

Toegevoegd na 35 seconden:
*Zwaluwhoeve
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn in NL verschillende fitness centra van Achmea Health Centre. De meesten daarvan hebben een sauna. Hierin is het verplicht in badkleding te komen.