heeft gomes doping gebruikt ??

nederland - duitsland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je kunt niet tegen je verlies...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en het is Gomez, niet gomes ;)

Antwoorden (3)

Nee, reken daar maar niet op. Wij hebben gewoon een slechte verdediging en Duitsland heeft goede voetballers.

http://nos.nl/ek2012/artikel/382230-alle-dopingtests-ek-negatief.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een slechte aanval. Als er een aanval kwam, dan waren er 1 en soms 2 spelers aan de kant van het doel-doel. 3 Was een uitzondering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En veel pech mmm met de aanval ;-)
zeker wel. kijk maar eens op nujij.nl na de wedstrijd kreeg hij allerlei rare kwalen, en na enkele tests in het ziekenhuis is gebleken dat hij ha-51 heeft gebruikt. oud directeur van de fifa zegt nu dat er vergaderingen komen en waarschijnlijk een diskwalificatie.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je even een directe link geven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.nujij.nl/sport/gomez-mogelijk-doping.17499370.lynkx#axzz1xyLWKyK1 Klinkt niet erg overtuigend dit bericht en alle reacties erop. Bovendien vertrouw ik liever NOS dan NUJIJ.nl ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat is in ieder geval geen 'zeker wel'!
Nee, daar is niets van bekend.
Als hij wel gebruikt zou hebben, dan zou hij de bal wel iets vaker en langer gehad hebben dan die 22 seconden, die hij nu in de hele wedstrijd in balbezit geweest is. (lees: dan had hij er waarschijnlijk nog wel 4 ingeschoten)

http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3271628/2012/06/15/Superspits-Gomez-had-bal-maar-22-seconden-tegen-Oranje.dhtml
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL dat is wel heel erg weinig zeg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bizar he