ik zoek een belevenis actie en avontuur voor mijn vriend onder de 80 euro! op alle belevenissen websites vindt ik niets bijzonders! iets met een auto?

auto, iets voor 2?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

astublieft.
http://www.vakantieveilingen.nl/?gclid=CKfBwZqWl6cCFVY33godjT7fbQ

goed in de gaten houden, vaak bieden ze wel een slipcursus of 4x4 cursus aan. als je het goed doet heb je het wel onbder de 80 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien carten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 100 km/uur in rubberboot over de Maas in Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lasergamen, bungeejumpen vanaf de Pier in Scheveningen, paintball
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit hier misschien iets voor je bij?.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uurtje vliegen in een echte 737 simulator? Kost 90 euro ongeveer en het kan ook met z'n tweeën
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de meeste belevenissen sites staan genoeg.
Als je het daar niet vindt ...?

Quad rijden, slipcursus, wipe-out ??