waar kan ik zelf mijn klein boot uit het water hijsen in Amsterdam?

Ik wil mijn boot repareren en verven daarvoor wil ik het graag uit het water halen!

Toegevoegd na 4 dagen:
Klein is klein.
3mt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
4.8K

Het beste antwoord

in amsterdam zuid net na de spoorbrug en de brug van de A10 heb je aan bakboord (links) 4 kleine jachthaventjes zitten, voorzover ik het weet hebben 3 er een kraan,
hier zou je het kunnen proberen ;) succes

Toegevoegd na 4 dagen:
heb je de jachthavens die ik noemde al geprobeerd?

jachthaven 'de schinkel'
watersport vereniging 'Amsterdam'
watersport vereniging 'de koenen'

deze hebben zeker een kraan waar jou boot het water uit kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe klein is klein en hoe groot is groot.
Een kleine boot die je met je eigen spierkracht uit het water kan halen of heb je een takel of een kraan nodig. In het laatste geval kan je je boot(je) zgn laten hellingen bij een jachthaven, en in het eerste geval kan je gebruik maken van de jollenhelling. Met een kraan gaat je boot meteen op een trailer en op de jollenhelling laat je de trailer half in het water rijden en vaart je boot de trailer op. De jollenhelling zou ook de aanlegplaats van een pontje kunnen zijn en die zijn er genoeg.