Wie weet een fitness schema waar je in korte tijd maximaal rendement kan behalen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien toch even vermelden wat voor effect je wil behalen ? Denk aan afvallen (waar?), spier opbouw, conditie opbouw ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm oké Prio 1 spiermassa opbouwen
Prio 2 conditie

Antwoorden (5)

Dit is per persoon verschillend en het gaat ook gepaard met goede voeding.. Voor een goed advies kan je het beste naar je sportschool en een voedingsdeskundige gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lichte gewichten pakken en dan 4x herhalingen doen van minimaal 20. Oefeningen rustig uitvoeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je doel is. Wil je breder worden of juist gespierd of conditie opbouwen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd bekijk eens crossfit op youtube