Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijgen ProfVoetballers op weg naar een uitwedstrijd voorrang of politiebegeleiding in geval van file?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
807
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik mag hopen van niet. Lekker belangrijk.
Computoon
10 jaar geleden
Waarom zou een profvoetballer die moeten krijgen? Krijgt een piloot die ook als het vliegtuig dreigt te laat te vertrekken? Of een student die dreigt te laat te komen op een examen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supportersbussen van uitspelende teams krijgen dit meestal wel. Die rijden het laatste stuk van de rit over het algemeen onder politiebegeleiding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, tenminste, wel in Turkije..

Bij de officiele zender van een Profclub (vb. FBTV) word altijd de weg naar het stadion toe, en op de terugweg, live uitgezonden vanuit de spelersbus met interviews met de spelers etc... Dan is ook te zien dat er voor en achter de spelersbus(naast weet ik niet zeker) politieauto's meerijden. Maar dat is standaard zo, dus niet alleen in gevallen van file..

Of dat ook zo is in Nederland zou ik niet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die krijgen dat (in Nederland) niet. Er zijn gevallen bekend dat een wedstrijd wel eens later begon doordat de bus in de file stond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding