Wat moet ik met mijn verjaardag doen?

Ik ben 14(wordt 15) en heb niet zo veel vriendinnen, wel een paar die niet echt vrienden zijn en achter me rug om roddelen en soms aardig zijn.
en nog mijn beste vriendin en 2 andere, dus niet echt veel ik wil iets super leuks doen maar weet niet wat!!
en ik heb nog een vriendin van de basisschool, maar die zie ik bijna nooit meer vanwege het feit dat ze op een andere school zit...
help, SOS

Toegevoegd na 10 minuten:
De bios lijkt me een beetje saai en ik wil sowieso mijn beste vriendin en nog 2 andere uitnodigen(die niet roddelen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.9K

Het beste antwoord

Tja das nog niet zo snel op te lossen. Ik merk dat je erg onzeker bent. Wat balen voor je, En op die leeftijd en vooral bij meiden zie je heel vaak wat jij omschrijft. Misschien is het toch wel een goed idee om je verjaardag wat minder te vieren en het bij 1 vriendin te houden. Ga lekker samen gourmetten, leuke film of dvd kijken en dan bij elkaar blijven slapen. S´morgens een ontbijtje .....en je verjaardag kan niet meer stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ga naar een leuke meidenfilm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gewoon met 1 echt goede vriendin naar de bioscoop of het theater, en laat haar blijven slapen. Dat is veel leuker / gezelliger dan een soort verplicht geforceerd feestje met halve, ex- en niet-vrienden. Het is JOUW dag, dus je moet lekker doen wat JIJ leuk vindt. Misschien krijg je het ook nog voor elkaar dat je een middagje met haar mag winkelen met extra zakgeld ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig alleen jouw beste vriendin uit.
Geen roddeltantes.
Ga zwemmen, biosje of uit eten.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schaatsen
Een film/klets avond
Beautydagje
Zwemmen
Naar een pretpark
Bowlen
Slaapfeest
Of organiseer een High-Tea

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is high-tea, wat voor een beautydagje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Engelse “High Tea” is een uitgebreide theeronde in de middag. Deze bestaat uit 3 gangen van voedzame, hartige gerechten en zoete lekkernijen geserveerd met verschillende theesoorten en vruchtendranken. Het is vaak zo uitgebreid dat het de avondmaaltijd bijna of helemaal vervangt. Er bestaat ook een “Afternoon Tea” die meestal bestaat uit alleen maar zoete gerechten, zoals vruchtentaartjes, gebakjes, chocolade bonbons en slagroom.
Een beautydagje is gezellig samen met vriendinnen lekker tutten met maskertjes en andere cosmeticaspullen en lekker relaxen en genieten. Je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt.
Iets leuks doen samen. 1 leuke vriendin is toch voldoende? De rest is nep. Ze zullen zeker voor een feestje te porren zijn, maar waarom zou je ze uitnodigen? Naar de ijsbaan of winkelen in een andere stad waar je met de trein naar toe gaat.

Of dat een gezellige kennis leuke, gekke, vrolijke foto's van jullie maakt.

Of ergens een leuke workshop make-up of sieraden maken doen.

Of je viert het met jullie gezin. Met z'n allen iets doen en jij mag het zeggen. Vind je het leuk om naar een bepaald museum te gaan? En dan daarna uit eten.

Het vieren van je verjaardag gaat erom dat JIJ een leuke dag hebt waar je graag aan terug denkt. En daar heb je niet een grote groep vriendinnen voor nodig hoor!

Beetje vroeg misschien, maar alvast een leuke verjaardag toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet in welke tijd je jarig bent, maar misschien is er wel een pretpark open.
Betaald ieder z`n eigen entree en betaal jij het eten, of anders om. betaal jij de entree en ieder z`n eten.

Of je gaat karten,
of een workshop make-up,
of sieraden maken,
of naar een disco
en daarna een pyamaparty. (blijven slapen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schaatsen, of met een groepje naar een jongerenkroeg, pretpark is idd ook leuk, of als het van je ouders mag een weekendje in een hotel/appartement/huisje met zn 3en ofzo. gourmetten is ook altijd gezellig :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schaatsen
bowlen
pretpark
slaapfeestje
film

Toegevoegd na 41 seconden:
spa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gezellig wokken met elkaar of volg een taartjes versier workshop.
Misschien is het leuk om een dagje met je vriendinnen te gaan shoppen en ze te trakteren op een lekkere lunch?