Wanneer heeft een Franse voetbalclub voor het laatst een Europese competitie gewonnen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Olympique heeft in 1993 de Champions League gewonnen, in 2005 en 2006 de Intertoto cup

2006 dus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens mij twee jaar terug Monaco won toen een beker ik dacht de UEFA beker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2 jaar geleden won Sevilla FC
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Olympique de Marseille heeft in 1993 de Champions League gewonnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zou ook marseille geweest kunnen zijn die in 1991 de EC I won.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Olympique Marseille won de Champions League op 26-5-1993 dat is de laatste keer denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Paris Saint-Germain won in 1996 de Europacup II

De inter-toto-cup kent meerdere winnaars.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Olympique Marseille in 1992 de Champions League
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vorig jaar. De Franse nationale competities zijn immers Europees.