Hoe draai je je skateboard, voor een bocht?

Hoi, ik heb een klein probleempje. Ik ben net begonnen met skaten, in een rechte lijn skaten ligt me al goed onder de knie, enkel weet ik niet hoe ik moet draaien, in een bocht want mijn skateboard blijft maar recht doorgaan, kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet toch gewoon bochten maken door te leunen naar 1 kant. En heb je een longboard of een gewoon skateboard? Met Skateboards kan je namelijk niet echt bochten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een skateboard

Antwoorden (1)

Je moet je trucks (die ijzere dingen die aan je board zitten en waar je wielen aan vast zitten) even was losser draaien dan gaat het stukken beter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe zet je ze vaster?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar mijn vraag is hoe zet je ze losser, heb je daar gereedschap voor nodig ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een steeksleutel het is zo gepiept hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga niet foefelen aan dat skateboard denk ik