Wat is een snelle en gemakkelijke surprise om te maken, maar het mag niet al te kinderlijk zijn..?

Het is voor iemand van 19 jaar namelijk.. En ik heb niet veel tijd, geld en materiaal om iets te kunnen maken..

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik heb merci'tjes en een pakketje van the body shop.. Dus chochola invriezen lijkt me niet zo handig..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola invriezen kan juist helemaal geen kwaad. !! is zelfs lekker koude chocolade.
ik had een playstation controller in gevroren niks mis met dat ding. ging ook goed.

Het beste antwoord

Koop bij de action een mooi doosje en maak er een beautycase van, en doe daar je cadeautjes in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

cadeau invriezen in een blok ijs en er een mooie sculptuur van maken.

Toegevoegd na 56 minuten:
nee merci kun je niet zo goed invriezen.

kijk eens op zolder of in de schuur of je nog spullen hebt die je niet meer nodig hebt maar waar wel wat in past.
bijvoorbeeld in een oude stereotoren of tv past nog vanalles bij in als je hen even open schroeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
invriezen heb ik ook gedaan ging perfect en is super leuk !!

plastik zak in cartone doos doen en dan water er in kadootje er in stoppen (zorg wel dat het water dicht is) en invriezen. duurde bij mij maar 2 dagen voor het geheel perfect gelukt was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sculptuur maken? Succes ermee :P

Invriezen kan altijd maar ik vind dat zelf zo'n rotzooi. Ik zou het gewoon leuk inpakken en een kaartje erbij doen. Wat voor cadeautje heb je? Persoonlijk houd ik altijd wel van iets lekker, en dan is invriezen zeker geen optie. Tenzij het natuurlijk om iets gaat wat in de diepvries behoort. L.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snelle surprise: gevuld brood

■Koop een brood bij de bakker (niet gesneden).
■Snij een kapje eraf en hol het brood voor een deel uit.
■Verstop het cadeautje in het brood en prop er weer wat brood in terug.
■Zet het kapje er weer tegenaan en plak het kapje vast of steek het vast met houten prikkertjes.
■Stop het brood in een broodzak.

Als je tijd genoeg hebt kan je het brood ook nog versieren met allerlei snoepgoed. Dan wordt het een snoepbrood. Wat heb je nodig om het brood te versieren met snoep?

■Eiwit (geen eigeel!) van twee eieren.
■Twee bekers poedersuiker.
■Snoep met platte onderkant, zoals dropjes, chocolaatjes, pepernootjes, pepermuntjes, spekjes, enzovoorts…

Brood beplakken:

■Vermeng het eiwit met de poedersuiker. Dit wordt een soort lijm van suiker.
■Bestrijk het brood met een kwast met de suikerlijm en plak er snoepjes op.
■Je kunt ook woorden van snoep op het brood schrijven, bijvoorbeeld: I love you.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt een lege keukenpapierrol en maakt er met wattenbolletjes en lijm een sneeuwpop van. In het plateau waarop hij moet staan, vastgeplakt, zit de doos Merci en het pakketje van de bodyshop draagt hij op zijn rug als het niet in de koker kan.
13 jaar geleden
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/feestdagen/26353-snelle-sinterklaassurprises-maken.html

Daar staan de volgende dingen:

snelle surprise: gevulde schoen of klomp
Snel klaar Sinterklaas surprise: Snoephuisje
Last minute surprise: de vieze surprise
Surprise voor lekkerbekken: Bordje patat
Snelle Sinterklaas surprise: de pop of knuffel met vol buikje
Snelle surprise: gevuld brood
Klassieke Sinterklaas surprise: het holle boek

Keuze genoeg, toch, ik hoop dat je er wat aan hebt, als je vragen hebt hoor ik het wel.

Fijne kerst morgen trouwns!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een hele grote witte onderbroek. Maak er een mooi gedicht bij. Geef vervolgens de onderbroek. Leuk....en daarna het cadeau.