Als Stekelenburg in de volgende wedstrijd tegen Chili/Brazilië ook een gele kaart krijgt, is het dan gelijk rood?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, dan is het geel. Alleen als er twee gele kaarten in 1 wedstrijd worden gegeven, is het rood.

Nee, het is pas rood bij 2 keer geel in de zelfde wedstrijd!

Nee, alleen is hij dan eventueel voor de halve finale wel geschorst en mag hij dus niet spelen tegen Uruguay/Ghana. 2 x geel = rood telt alleen in een wedstrijd Toegevoegd na 19 minuten: zie bron hieronder! Ik wordt een beetje moe van die mensen die denken de regels te kennen en maar gewoon iets roepen hier op GV! Kaarten worden pas NA de KWARTFINALES kwijtgescholden!!!

Bronnen:
http://www.nu.nl/sport/2273616/kaarten-kwa...

Nee en hij zal in dat geval ook niet geschorst worden want na de wedstrijd tegen Slowakije worden de rode en gele kaarten weer op nul gezet.

Nee natuurlijk niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100