Heeft een van jullie nog inspiratie voor een voetbaltruc?

bekijk eerst graag dit filmpje van mij 9sec. Dan begrijp je mijn vraag

http://www.youtube.com/watch?v=RcEO4-Akcaw

Iemand nog een idee waar ik dit trucje ergens anders kan uitvoeren? wil graag een leuk filmpje maken maar kan alleen een basket verzinnen haha. Reacties zijn natuurlijk ook welkom op mijn filmpje haha.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Heel leuk trucje.
Je zou het kunnen gebruiken bij voetbal.
Zie het al gebeuren het trucje bij ongeveer 20-25 meter van het doel, zo over de tegenstander heen, en dan scoren.
geweldig doelpunt.