Spanje, Brazilië, Argentinië, Engeland, Nederland, Duitsland en Italië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

- Brazilië
- Engeland
- Frankrijk
- Italië
- Spanje
- Portugal
- Argentinië
- Duitsland
- Nederland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de eerste plaats Nederland! En in de tweede plaats Portugal. Al is het alleen omdat Cristiano Ronaldo het ook voor vrouwen aantrekkelijk maakt om de wedstrijd te volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spanje, Brazilië, Duitsland, Engeland en Nederland reken ik tot de topfavorieten.
Italie gaat roemloos ten onder, Argentinië gaat het ook niet redden.

Even een hoopvol berichtje uit de Telegraaf van 14 juni jl.

"Computer: Oranje wordt wereldkampioen!

AMSTERDAM, maandag
De computer voorspelt het, dus het moet uitkomen: Oranje wordt wereldkampioen! De Engelse dr. Ian McHale heeft meerdere wiskundige modellen op de deelnemende teams losgelaten, en kan maar tot één conclusie komen: het Nederlands elftal gaat naar huis met de cup.
Waar Engeland maar zes procent kans heeft op de overwinning, scoort Oranje twaalf procent kans, zo zegt de statisticus tegen de Daily Telegraph.
Spanje en Brazilië zouden tweede en derde eindigen, aldus de Engelsman van de universiteit van Salford, die het bij eerdere voorspellingen vaker bij het goede eind had.

Hij bestudeerde 9000 internationale wedstrijden en stopte de resultaten in de computer.
Bij de Engelse bookmakers staat Oranje overigens op een vijfde plek.
McHale zegt tegen de krant dat zijn programma natuurlijk geen rekening houdt met blessures en rode kaarten."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. brazilie
2. argentinie
3 de duitsers
4 spanje
5 hollanda
6 italia