mag ik voetbalshirts verkopen?

ik heb een site waar je goedkoop voetbalshirts op kan kopen. mijn vraag was of ik die shirts die ik daar koop mag doorverkopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K

Het beste antwoord

Ja, aan familie en vrienden! Zodra je het zakelijk gaat aanpakken komt de Belastingdienst en vele andere instanties in zicht. Zij willen een deel van jouw opbrengsten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze ook legaal via websites als Marktplaats verkopen (zonder de belastingdienst dus, zoals in een eerder antwoord is aangegeven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij winst maakt dan zal je dat op moeten geven aan de belastingdienst, of je nou via marktplaats of op een andere manier iets verkoopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin... Als ik op Marktplaats een dvdtje koop voor 5 euro en ik weet hem op Marktplaats weer voor 6 euro te verkopen aan iemand die hem heel graag wil hebben... Dan hoef ik dat echt niet op te geven bij de belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee voor één dvd tje niet, maar als jij een handeltje begint in shirtjes dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/prive-bijverdienen-handeltje-marktplaats.269476
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let er ook op, dat als je ze ergens van een vage site importeert het geen officiele zijn en je ze dus ook niet zo kunt aanbieden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en kijk ook even hier naar, van de week in de media geweest:
http://www.depers.nl/economie/620681/Fiscus-kijkt-mee-op-Marktplaats.html
Tuurlijk! Zet ze op Marktplaats of verkoop ze tijdens een rommelmarkt en dan ben je niet illegaal bezig!