Tijdens de WK van 1998 scoorde een Nederlandse spits een fantastische beslissende goal vlak voor tijd.

Wie was die spits, tegen wie, en wat was de einduitslag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een voetbalquiz aan het houden ofzo?

Het beste antwoord

Ik denk dat hier de goal (2-1) van Dennis Bergkamp tegen Argentinië bedoeld werd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Even het youtube filmpje erbij gezocht... Met lekker enthousiast commentaar van Jack van Gelder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat had ik ook met dank aan Mr. van Gelder.
Jammer dat ze tegenwoordig een vertraging hebben op de TV. Vroeger keken we altijd op de tv met de radio voor Jack van Gelder, maar ja, als we tegenwoordig van Gelder al horen juichen terwijl pas 10 seconden later de bal erin vliegt, dan vergaat de lol daar ook wel in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (1)

Nederland - Joegoslavië 2-1, Davids, minuut 90+2.