Hoe lang na aanvraag duurt het voordat je de Ajax clubcard ontvangt?

Ik heb deze ao weken geleden aangevraagd maar tot op heden niets ontvangen. Is dit normaal? Hebben anderen ervaring met het aanvragen van de Ajax clubcard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de feestdagen lopen dergelijke aanvragen vaak wat vertraging op.
Maandag even bellen dan weet je wanneer hij komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de site dat het poos kan duren omdat ze o.a. checken of je niet al ergens anders een cluckaart hebt. Maar t duurt nu circa 3 maanden...lijkt me wat lang.. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is lang? Hoeveel aanvragen krijgen ze, met hoeveel mensen verwerken ze die? Dat weet je niet.
Ik moest vrijdag de gemeente bellen, duurde 15 minuten voor ik iemand aan de telefoon had, toen ik aangaf dat ik dat lang vond, kreeg ik als antwoord, dat dat erg meeviel want ze zat daar alleen.....;)

Antwoorden (1)

Voor je 2e vraag: nee ik heb geen ervaring met ajax clubkaarten maar ik weet wel dat het normaal een paar weken kan duren en dat het vanwege de feestdagen wel iets langer kan duren.