Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tellen oefenwedstrijden zoals Bra-NL mee voor de fifa-ranking?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja doe tellen zeker mee! Maar wel minder zwaar dan officiele wedstrijden in bijv kwalificatietoernooien

Toegevoegd na 59 seconden:
Die*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zwwaar? Wat is de verhouding ongeveer? Weet je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik heb echt geen idee. Maar hoe groter het toernooi en hoe belangrijker de wedstrijd en hoe sterker de tegenstander hoe meer punten. Een oefenwedstrijd tegen brazilie geeft meer punten dan een oefenwedstrijd tegen een klein voetballand dat laag op de ranglijst staat. Hierdoor is er ook niet echt een factor te bepalen vrees ik. Waarschijnlijk gebruikt de fifa wel een formule maar ik weet niet waar je die zal kunnen vinden
Standaard krijg je 3 punten voor een overwinning en 1 bij een gelijkspel. Vervolgens komen er factoren bij als vriendschappelijk of niet, kwalificatie of finale, sterkte van tegenstander etc. Kijk en lees eens op http://en.m.wikipedia.org/wiki/FIFA_World_Rankings waar totale uitleg staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding