is de wedstrijd PSV - FC novosibirsk op tv te zien, zo nee, waarom AA gent - Feyenoord dan wel..

ik wil graag weten of het uitgezonden wordt en zo ja, waar ? ik zou die wedstrijd graag zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Misschien dat de Brabantse omroep het uitzendt, anders ben je aangewezen op samenvattingen of eventueel een site met een livestream.

Waarom Feyenoord wel wordt uitgezonden... Persoonlijk zou ik ook voor Feyenoord kiezen, omdat het te verwachten is dat het daar het spannendst wordt.
PSV heeft zich vorige week een beetje vergalloppeerd aan NovoSibirsk, maar de verwachting is dat ze dat morgen meer dan goedmaken.
AZ is eigenlijk al zo goed als verder. Utrecht is al zo goed als uitgeschakeld, maar bij Feyenoord kan het nog alle kanten op. Een 1-0 thuis overwinning is maar heel mager, dus daar wordt het het spannendst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk hebben ze de uitzendrechten niet