Hebben er nog oranjes getraind in het shirt van Lijst 17 (aangeboden door de lijsttrekker, zie de aflevering van Lijst 0, BNN)?

De spelers van het nationale elftal kregen een shirt aangeboden met Lijst 17 erop. Sommigen beloofden erin te trainen, hebben ze dat gedaan?

Toegevoegd na 11 minuten:
Dit fragment vanaf minuut 23 en 13 seconden: http://player.omroep.nl/?aflID=11024339

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Nee. Als je op tv enkele trainingsbeelden bekeken had, dan was het je wellicht opgevallen dat alle spelers altijd dezelfde kleding aan hebben op de trainingen. Zoals mijn voorganger al vermeld heeft: Dit heeft te maken met contractuele verplichtingen.

Ook teams als Ajax, PSV & Feyenoord dragen op trainingen altijd dezelfde kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom beloven ze het dan toch te doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om van het *gezeur* af te zijn. Kan ook best zijn dat ze in hun vrije tijd een rondje gaan hollen met het lijst 17 shirt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het ja, toch had ik van voetballers wel verwacht dat ze gewoon 'nee' kunnen zeggen ;-) Dank je voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk niet. Oranje, en dus ook de spelers, zijn contractueel verbonden met Nike, de sponsor en leverancier van de kleding.