mocht nederland wereldkampioen worden, op welke datum is dan de huldeging in nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Dinsdag in Amsterdam worden ze ingehaald en gehuldigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is niet bekend. Ze zullen dan eerst naar nl moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal zaterdag zijn,6 dagen later

Maar jij ziet ze toch niet winnen van duitsland of wel?

Zoveel geluk dat volk heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De definitie voor voetbal is toch dat het een spel voor 22 personen is en dat Duitsland aan het einde wint, of niet soms? ;-)
itsme
13 jaar geleden
Ik zie ze niet winnen van Duitsland. Maar wel van Spanje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar ik wil voor die dag vrij hebben, nu is het nog mogelijk voor me om vrij te regelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En jij denkt serieus dat Duitsland gaat winnen van EN Argentinie EN Spanje???
Gaat niet gebeuren vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker boeie wie ik denk dat gaat winnen, ik wil gewoon weten op welke datum het is ALS het gebeurt..