Waarom is er geen VAR bij een wedstrijd op het allerhoogste niveau?

Nederland speelt tegen Engeland in het EK en blijkt dat er geen VAR is.

8 maanden geleden
in: Voetbal
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
Je bedoelt de wedstrijd van het vrouwenvoetbal? Is geen EK maar Nations League.
ronron1212
8 maanden geleden
hoe kom je aan die info
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
@ronron1212: welke info bedoel je? Dat het Nations League is of dat er geen VAR is?
Beide is in de wedstrijd gemeld.
Goeievraagstell
8 maanden geleden
@Ikhebgeenidee: heeft u het antwoord dan?
tinus1969
8 maanden geleden
@goeievraagsteller, je biedt net niet genoeg context. Welke wedstrijd gaat het PRECIES om?
Goeievraagstell
8 maanden geleden
Er was voor zover ik weet toch maar 1 wedstrijd Nederland-Engeland gisteren... als je het zelf kunt vinden in de media krijg je een troffee!
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
Ik heb geen antwoord, anders had ik dat wel geplaatst. Ik kan me wel voorstellen dat het vrij kostbaar is, een logistieke uitdaging en tijdrovend om te regelen. Ook bij de wedstrijden in de voorronde en volgens mij ook in de poulefase van de diverse Europa leagues (mannen) is/was geen VAR.
tinus1969
7 maanden geleden
@goeievraagsteller: ‘als je het zelf kunt vinden in de media krijg je een troffee!’
Maar hoe meer info jij geeft, hoe groter de kans op een relevant antwoord.

Geef als eerste antwoord