wat er er met de zojuist gewonnen kampioensschaal van Ajax gebeurd?

Hij was aardig gedeukt :P zal toch niet weer een bus overheen zijn gereden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

"De kampioensschaal van Ajax is niet ongeschonden uit de strijd gekomen. Tijdens de huldiging op het Museumplein bleek dat de schaal in de rand een forse deuk heeft opgelopen. Maarten Stekelenburg liet de schaal op de Hobbemakade vallen. De Ajacied zat op het dak van de bus en kwam in aanraking met tramkabel, waardoor hij de doelman de schaal liet glippen."

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9794793/__Deuk_in_schaal_van_Ajax__.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ook eindelijk een sportieve twente fan. Kunnen sommige ajaxieden (incl ik zelf) nog wat van leren :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, Ajax was over het grootste deel van de wedstrijd gezien de betere, dat kan ik niet ontkennen (hoewel ik wel vind dat Ajacieden soms ook iets minder gekleurd moeten kijken. Ik heb zoveel Ajacieden gehoord die Ajax vorige week veel beter vonden dan Twente... Op de eerste helft na, was dat niet zo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet je bij Ajax navragen. Ik denk dat ze hem nog wel laten uitdeuken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is Ajax niet van plan de schaal te repareren. Ze vinden het wel illustratief voor dit seizoen. http://www.nusport.nl/eredivisie/2516376/ajax-laat-kampioensschaal-niet-repareren.html

Andere antwoorden (2)

Het schijnt dat hij uit de bus is gevallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn dat voor sukkels...
MissBiggie
12 jaar geleden
ze hebben hem als frisbee gebruikt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een douwnies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ angsthaas moeilijk he om downie te spellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ajax zuigt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ajax zuigt niet fc twente ook niet dus doe gwn normaal jij zuigt
Er is een bus overheen gereden. Inmiddels is bekend dat Ajax de schaal niet laat repareren. De gebutste schaal staat symbool voor het merkwaardige seizoen.