Waarom mogen voetballers hun shirt niet uit trekken tijdens een wedstrijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

De Fifa heeft deze regel bedacht om tijdrekken te voorkomen.
Dat is tenminste de officiele regel. Stiekem verdenk ik de zure Fifa bobo's ervan dat ze het niet kunnen hebben dat hun vrouwen zich verlekkeren aan de lekkere bovenlijven van enkele spelers en daarom maar besloten hebben tot invoer van deze regel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 (zal blatter 'm verzonnen hebben???)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dat is typisch zo'n man waarvan je hoopt dat hij zijn shirt aanhoudt :)

Andere antwoorden (4)

Inderdaad, zoals bovenstaand, is het in eerste instantie bedoeld tegen tijdrekken. Maar het is ook een vorm van provoceren richting zowel je tegenstander, als de supporters. En daar zit niemand op te wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat het niet getuigt van goede manieren om tijdens je werk(want dat is het toch?) je gedeeltelijk uit te kleden. Ik heb dat trouwens ook nog nooit een speelster van een dames elftal zien doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zoals al gezegd word om te voorkomen dat ze tijdrekken als ze voorstaan of als ze met deze stand door zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij welk team hoor je anders?