Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik vanavond de KNVB Beker wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en GVVV kijken?

want deze wedstrijd word als enigste wedstrijd niet op Eredivisie Live uitgezonden. dus waar kan ik ergens anders deze wedstrijd kijken. (of gaat dat niet) alvast bedankt voor een antwoord

Toegevoegd na 2 minuten:
op welke zender wordt het nog meer uitgezonden? of moet ik dan via een site op internet kijken. en kan dat dan gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik vrees dat je naar het Kasteel zult moeten als je de wedstrijd live wilt kijken.
Op TV wordt die niet uitgezonden (wel in samenvatting).

Misschien dat je een kans hebt via Sopcast, daar willen nog wel eens wedstrijden te zien zijn, maar de kwaliteit van het beeld is dan niet optimaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is Sopcast? En is dat gratis? En heb je daar een programma voor nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek hier op GV via de zoekfunctie eens op Sopcast, dan vind je genoeg informatie over hoe te downloaden e.d. (of zoeken via google uiteraard). Het is een gratis programma'tje waarin je veel sportwedstrijden uit de hele wereld kunt bekijken, maar nogmaals: kwaliteit kan te wensen overlaten.
Ik kan je niet verzekeren dat hij vanavond werkt maar denk het wel: http://www.livestream24.tv/en/lmu50350787/sparta-rotterdam-gvvv-live-stream
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op www.livetv.ru voor alle livestreams
klik wel de goede wedstrijd aan

Toegevoegd na 20 seconden:
is gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding