Wie zou de vervanger van Rafael van der Vaart kunnen zijn als hij morgen niet kan voetballen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speelt Nederland morgen al?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat gaat snel.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gaat Robben weer spelen, en als vervanger voor van de Vaart kan je natuurlijk Eljero Elia gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn voldoende vervangers.
Wij hebben Elia , Babel , en de man van glas Robben
die op links ook kan spelen ( als die heel blijft )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk Elia danwel Afellay worden. Deze zijn in de eerdere wedstrijden ook ingevallen. Het lijkt me daarom sterk dat van Marwijk voor Babel zal kiezen. Ook Robben zal denk ik niet vanaf het begin spelen. Bovendien ga ik er van uit dat 'ie op rechts zal spelen.