waarom heeft er dit WK nog nooit een vrouw bij de nabespreking van het voetbal gezeten bij Jack v G?

En wedden dat het ook niet gaat gebeuren?

Toegevoegd na 12 uur:
Met oprecht excuus naar Leontien v M. Resteert de vraag waarom zo verschrikkelijk weinig vrouwen?

Toegevoegd na 12 uur:
Met oprecht excuus naar Leontien v M. Resteert de vraag waarom zo verschrikkelijk weinig vrouwen?

Toegevoegd na 12 uur:
Met oprecht excuus naar Leontien v M. Resteert de vraag waarom zo verschrikkelijk weinig vrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht denkt men dat vrouwen geen
verstand hebben van voetbal.
Bij vioranje is dezelfde vraag gesteld en morgen komt gerard joling langs en binnenkort komt er een vrouw langs.

Antwoorden (3)

wel waar laatst zat Leontien van moorsel daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een goeie vraag die we ons mogen afvragen maar toch vind ik het zelf ook een logisch gevolg van meerdere factoren gericht op de psychologische aspecten (oa. interesse vanuit de hersenhelften), sociale aspecten (o.a. de takenverdeling binnen het huishouden, vrouw kookt man kijkt tv), fysieke verschillen (prestaties) en geschiedenis (oudspelers). De verklaring is niet eenzijdig, maar er wordt niet bewust voor gekozen...denk ik.
13 jaar geleden
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal.