hoe moet je schieten(voetbal)??

Weet jij het antwoord?

/2500

met de zijkant van je voet, naar de richting waar je de bal heen wil schieten.

Met de binnenkant van je voet kan je het beste schieten ;)

Kijk eerst eens goed bij een wedstrijd goed naar de voeten. Alleen al van kijken leer je een hoop. Als je de bal vanaf de grond een streep wilt geven dan moet je wreef schieten. Hang je met je lichaam naar voren dan blijft de bal laag, hang je naar achteren gaat hij omhoog. Het beste is een lange muur zonder ramen te zoeken en experimenteren. Doe dat een paar dagen en op het veld merk je het verschil kwa passen schieten.Tipje als je op doel schiet beschouw het als een pass. En als je echt iedere dag op straat voetbal en een paar x per weeek train en een wedstrijd doet dan gaat het vanzelf. Oefen vooral op balvaardigheid in de loop. Als je de bal aanneem dat je hem gelijk een metertje voor je uitspeeld (als je de ruimte heb) dan kan je gelijk passe, actie of schieten.Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog jong bent schiet met allebei je benen ONGEACHT hoe slecht je ermee schiet of hoe stijf je slechte been aanvoelt met schieten blijven proberen na een tijd ben je tweebening geworden.Dan zal ik de laatste gouden tipen ook geven. Lopen ZONDER bal is erg belangrijk en KIJKEN. Als je ziet dat de bal waarschijnlijk naar je toe word gespeeld dan moet je al weten waar je tegenstander is en waar je medespelers zijn. SAMENSPEL IS HET BELANGRIJKS. Ik hoop dat je veel plezier erin krijg en als je nog een paar tips wil laat het me maar weten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100