Via welke radiozender wordt het wk 2010 uitgezonden? Die te beluisteren is via een mobiel?

Niet langsdelijn zeggen dat programma is zo saaaaai. Ik zoek gewoon een live verslag van de wedstrijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij vindt langs de lijn saai? Ikke absoluut niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh, ldl saai??? Ik vind langs de lijn juist in-je-broek-plas spannend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben nou toch wel benieuwd wat je zo saai vindt aan LdL Raamklaza?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij langsdelijn komt er ook politiek geouwepraat doorheen bleh en elk half uur het nieuws.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, tijdens wedstrijden waar het Nederlands elftal niet in speelt, klopt, dan heb je gelijk, maar normaliter is langs de lijn qua commentaar en beleving ver te prefereren boven de tv-commentatoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
radio 1 is helemaal niet saai
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen hebben jullie überhaupt wel eens geluisterd naar radio 1 als het nederlands elftal niet speelt? Ze hebben doorlopend over politiek, het nieuws komt er tussendoor, en pas als er wordt gescoord of als er iets anders gebeurd laten ze een stukje van de wedstrijd horen. Gewoon zwaar *** dus

Het beste antwoord

De enige radiozender die dat doet is Radio 1.
Dat is langsdelijn, maar dat vind jij saai!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via radio1.nl. Ook mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al vele zeggen, Radio 1.

te beluisteren op FM, kijk hier welke frequentie jij moet hebben bij jou in de woonplaats/gemeente;
http://www.radio1.nl/frequencies

Luister-se ;-) !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bnr zend ook nederlandse wedstrijden uit.. iets minder serieus maar wel vermakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op radio 1
nou ja dat is langsdelijn
we kunnen er ook niks aan doen dat jij het saai vind