Waarom leidt het dragen van oranje jurkjes tot arrestatie tijdens dit EK?

Dat meisjes een oranje jurkje aan hebben, zonder enig logo van Bavaria er op, kan toch nooit gezien worden als sluik reclame? Wat mis ik?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er schijnt een heel klein Bavaria logo op de jurkjes te staan. De reactie van de FIFA is m.i. vooral de woede van onmacht. De reclamestunt is natuurlijk groots. Als bij de volgende wedstrijd er 30 dames in witte neutrale jurkjes tussen het oranje gaan zitten weet de hele wereld ook nog waar het over gaat. Hopelijk loopt het goed af voor de meiden. Die zijn ten prooi gevallen aan een arrogante club die onder dwang de Afrikaanse wet hebben laten aanpassen.

De sponser van het wk is budweiser bier. Bavaria heeft oranje jurkjes laten maken met onderaan een klein blauw labeltje met daarop Bavaria. Op de rug van de jurkjes staan een ster met soort vierkant erom heen. Die ster lijd naar Bavaria, dus volgend de fifa is het sluikreclame voor een merk dat niet 'thuishoort' op de tribune's tijdens het WK. En omdat overal word gezegd dat Bavaria geen reclame mag maken tegenover Budweiser de sponsor van het wk. Maar ondertussen heeft Budweiser ook onwijs veel reclame gekregen. De ophef eromheen vind ik wel erg ver gaan. De 'Bavaria babes' worden er zelfs mee bedreigt Zeker een geslaagde en ludieke actie van Bavaria.

Ik zie het als spijkers op laag water zoeken. Typisch juridisch geneuzel op de vierkante millimeter Overigens sluit ik niet uit dat hier een heel slim en uitgekookt addertje onder het gras zit.. Betere reclame voor Bavaria is echt geheel en al ondenkbaar..

ik vraag me af als er veel mensen zijn die meteen Bavaria gaan kopen of drinken vanwege de jurkjes ik blijf bij Heineken en Parbobier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100