Wanneer wordt de finale van het WK 2010 gespeeld?

Ik had een meningsverschil met mijn pa over wanneer het WK afgelopen is, hij denkt al eind juni, maar ik denk een stukje later, dus wie weet wanneer precies? want met google kan ík het in ieder geval niet goed vinden.
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoelde je vader wel dat het WK eind juni voor het Nederlands elftal is afgelopen ;-) 1/8 finale is immers eind juni.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
finale:
11 julie 2010: Nederland-Duitsland (4-1)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*juli

Antwoorden (4)

De finale van het WK is op 11 juli 2010.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het WK duurt precies 1 maand. Het is op 11 juni gestart met zuid afrika - mexico en eindigt op 11 juli met Nederland.. hoop ik :P

http://www.wk-standen.com/speelschema.php
Hier het speelschema
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wAAROM Een min?
Handige site trouwens, hij staat nu tussen mijn favo sites
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord, maar de minkukel is ook weer bezig! Van mij +
De 64ste wk wedstrijd oftuwel de finale word gespeeld
op Zondag 11 juli 2010 om 20.30 uur in Johannesburg