Wat is de maximum leetijd om prof te worden?

Ikzelf ben nu 24 jaar. Is het nog mogelijk voor me om bij een Semi-profclub aan de slag te kunnen gaan over x aantal jaren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Castle
9 jaar geleden
Vaak willen ze jonge talenten waaraan ze kunnen werken. Het is mogelijk, maar zal een stuk moeilijker zijn dan nu. Ik neem aan dat je spreekt over een sportclub zoals voetbal of zo.
tinus1969
9 jaar geleden
Welke sport??
tinus1969
9 jaar geleden
Sorry, zie nu dat het voetbal is.

Het beste antwoord

Die kans is héél erg klein, zo niet onmogelijk, behalve als je nu al op vrij hoog niveau voetbalt (eerste klasse / Hoofdklasse). Anders zal geen enkele (semi-)profclub interesse in je hebben als voetballer. Klinkt hard, maar als je 24 jaar bent is dat de waarheid vrees ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!