Jazeker. Na de wedstrijden moeten enkele van tevoren door loting bepaalde spelers meewerken aan een doping controle. Daarnaast komt er af en toe ook een onaangekondigde dopingcontrole langs in het hotel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Linkje voor de hotelcontrole:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/51244/internationals-uit-bed-gehaald-voor-dopingcontrole-fifa

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, voetbal in het algemeen zie ik opeens.
Ja, er zijn wel eens schorsingen geweest voor spelers die op (al dan niet opzettelijke) doping zijn betrapt. Voorbeelden hiervan is o.a. Mutu.

Ook Jaap Stam, Frank de Boer en Edgar Davids hebben enkele maanden aan de kant gestaan in de zogenaamde Nandrolon-affaire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker, ook daar wordt gewoon gecontroleerd. Zie ook onderstaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1