Wat is nog toegestaan om een doelpunt te vieren tijdens het WK in Afrika.

Shirt uittrekken mag niet meer,een dansje hebben ze liever ook al niet.
Terwijl zo,n speler maar een keer in de 4 jaar zijn vreugde kan uiten na een doelpunt op het wk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die shirtjes mogen best uit van mij en ik denk van meer vrouwen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een werkelijk belachelijke regel.
Je kan er nu trouwens tegen stemmen, zag ik op tv, op de website van Jillz (Die cider, ofzo?) http://www.jillzlovesfootball.com/#/petitie

Het beste antwoord

Er zijn meer dan voldoende manieren om je doelpunt te vieren op het WK zonder daar al te veel tijd voor te nemen en zonder je shirt uit te trekken.

Je kan inderdaad maar maximaal 1 keer per 4 jaar deelnemen aan een WK, maar een doelpunt op een WK is niet voor iedereen een summum. Ik kan mij voorstellen dat Diego Milito zijn beide goals in de CL-finale veel belangrijker en intenser vond, dan wanneer hij de 5-0 scoort tegen Griekenland in de derde poulewedstrijd wanneer Argentinië al zeker is van de volgende ronde.

Als alternatief zou ik de klassieke buikschuiver wel weer terug willen zien (als het veld het toelaat tenminste), altijd leuk als je al die gasten op hun buik naar de cornervlag ziet glijden. Anders gewoon juichen zoals Alan Shearer, wegrennen met 1 arm in de lucht! Vaak zie je dat wanneer iemand scoort die veel op de bank zit, zijn doelpunt viert met de wisselspelers.

Een doelpunt maken moet je vieren, daar moet door de FIFA niet zo zielig over worden gedaan.

De manier waarop Nani zijn doelpunten viert is trouwens een beetje overdreven.

Tim Cahill doet het wel leuk, een potje boksen met de cornervlag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Andere vreugdesuitingen mogen nog wel, zolang het maar niet teveel tijd kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een triest leven moet jij denken dat die spelers hebben als je denkt dat hij maar een keer in de vier jaar zijn vreugde kan uiten na een doelpunt.

Hoe dan ook: Er is niets mis met gewoon je armen de lucht in te gooien en even naar je teamgenoten te snellen zodat ze je een hernia kunnen bezorgen door je op de rug te springen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dansje mag nog....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het allemaal maar niks die dansjes en zo. Maak gewoon een mooie buiging of steek je hand in de lucht. Af en toe lijken het wel een stel emotionele stresskippen die spelers.