Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom wordt ik nooit gescout?

Ik speel bij zeeburgia C 2 zondag ik ga waarschijnlijk naar de c1 zondag of hoger en ik ben een eerste jaars c trainers zeg dat ik veel talent heb maar ik ben nog nooit gescout Door een prof club wie weet hoe dat komt en wat ik kan doen help

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is vaak ook het geluk dat een scout jou opmerkt in het spel. In de praktijk komt het scouten neer op het kijken naar hoe spelers voetbalsituaties oplossen:

* Welke kwaliteiten laten spelers zien, welk talent hebben ze om voetbalsituaties op te lossen.

* Welk vermogen hebben spelers om een zo groot mogelijke positieve bijdrage te leveren aan het winnen van een wedstrijd?

* Kunnen spelers voetbalproblemen oplossen binnen een bepaalde taak, behorend bij de positie die gespeeld wordt.

Als je dit doorhebt, en je past je talenten toe op de positie van dat moment, dan is het slechts een kwestie van tijd dat je gescout wordt.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding