Hoe laat begint Nederland - Spanje hier in Engeland?

Ik zit nu in Engeland voor mijn buitenlandse stage en wil natuurlijk heel erg graag de wedstrijd zien! Ik weet dat het in Nederland om 21.00 is, maar hoe zit dat hier? Het is toch live? Snap er niet heel erg veel meer van, haha. In ieder geval bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (1)

In engeland is het een uurtje vroeger. Dus het begint bij jou om 20.00.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dan weet ik de uitslag dus eerder?
grasmaaier
9 jaar geleden
Ja jij weet de uitslag een uurtje eerder
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jij weet de uitslag om 21:45, 'wij' om 22:45. Echter, als je ons direct na de wedstrijd belt, is de wedstrijd hier ook al gespeeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij word de wedstrijd in Brasilie gespeeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de uitslag maar niet alvast gaat verklappen ;-)