Wat betekent "BEPERKT ZICHT Nederland - Noord-Ierland"?

https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=335574

De kaartjes met BEPERKT ZICHT zijn goedkoper dan de normale? Wat is dat BEPERKT ZICHT dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.7K

Het beste antwoord

Dat er uitzichtsverhinderende objecten in je beeldveld kunnen zitten, waardoor je niet het hele veld ziet en af en toe opzij buigen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat zijn beperkt zicht plaatsen?

"Beperkt zicht plaatsen zijn plaatsen welke in de verkoop gaan als alle reguliere plekken (bijna) zijn uitverkocht. Zoals de naam eigenlijk al zegt, zijn dit de plaatsen in het stadion met minder goed zicht op het veld in vergelijking met 'gewone' plaatsen. Bij beperkt zicht plaatsen moet je denken aan plaatsen waarbij het zicht enigszins belemmerd kan worden door een (doorzichtige) afscheidingswand tussen twee vakken. Om deze reden worden de plaatsen met minder goed zicht dan ook voor de helft van de prijs verkocht. Plaatsen met geen of bijzonder slecht zicht zullen niet worden aangeboden."

https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=113798#item184788
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat je het veld minder goed ziet. Je zit dan bijvoorbeeld achter het score bord in de arena. Zo simpel is het.