welke positie in het voetbal kan ik het best spelen?

Ik ben een jongen van 19 jaar en 1.92 cm lang ik heb altijd als centrale verdediger gespeeld of als centrale middenvelder, ik ben weer van plan om op voetbal te gaan en dacht weer aan nieuwe positie veel mensen dat ik beter als rechtsbuiten/rechthalf kan spelen omdat ik best snelheid. Alleen ken ik niet veel profs met mijn lengte die op die positie spelen. Kunnen mij tips gegeven waar ik het best kan spelen?

Ik ben 1.92 cm
Weeg 70/69 Kg

Ik Heb een redelijke Dribbel

Ben best snel(sneller dan gemiddelde persoon van mijn leeftijd)

En heb ook nog een redelijke pass techniek

En mijn uithoudingsvermogen is redelijk

Ik hoop genoeg info te hebben gegeven

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben een jongen van 19 jaar en 1.92 cm lang ik heb altijd als centrale verdediger gespeeld of als centrale middenvelder niet omdat het wou maar omdat ik altijd één van de langste was. ik ben weer van plan om op voetbal te gaan en dacht weer aan nieuwe positie veel mensen denken dat ik beter als rechtsbuiten/rechthalf kan spelen omdat ik best snelheid. Alleen ken ik niet veel profs met mijn lengte die op die positie spelen.

Hier zijn nog wat gegevens misschien kunnen jullie hieruit een mening vormen

Ik ben 1.92 cm
Weeg 70/69 Kg

Ik Heb een redelijke Dribbel

Ben best snel(sneller dan gemiddelde persoon van mijn leeftijd)

En heb ook nog een redelijke pass techniek

En mijn uithoudingsvermogen is redelijk

Ik hoop genoeg info te hebben gegeven

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal
2.6K
Erna55
7 jaar geleden
Je trainer kan dit het best bepalen.

Antwoorden (2)

Nou, wat dacht je van Keeper?

Op basis van deze gegevens lijkt het mij wel slim om eens aan de coach te vragen of je niet als keeper carrière kunt maken.
Je hebt lengte, bent slank, goed passen is ook belangrijk.

Een goede keeper is goud waard en is dacht ik zeldzamer dan een goede veldspeler. Is misschien voor jou een best idee.

Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
coach = trainer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee ik heb het vaker geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik ben gelukkiger als veldspeler
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien is het wel afhankelijk van meer trainen en spelen voordat je als keeper gelukkig kunt worden en van succes natuurlijk.
Net als ik, rechtsbuiten :D ik ben ook rond de 1.90 en ook snel. Handig voor als je een goede spelverdeler hebt die diepe ballen kan geven en je passtechnieken voor de voorzet gebruiken en bij corners kun je ook voorin blijven