De geldigheidsdatum moet er op staan, die hoeft niet altijd precies 365 dagen te zijn. Kan ook tot 1 januari etc.

Betaling via ArenA Card
Het gehele assortiment eten en drinken is geprijsd in euro's. Maar een bijzonder stadion heeft een bijzonder betaalsysteem: de ArenA Card. Dit is een chipcard, vergelijkbaar met een prepaid kaart, die voor de betaling van alle consumpties wordt gebruikt.

U koopt uw ArenA Card met contant geld of met een pinpas. Op overzichtelijke plekken in het stadion hangen een twintigtal automaten waar u met een pinpas een ArenA Card van 10, 20 of 50 euro kunt kopen. Contante verkoop gaat via verkopers die herkenbaar gekleed zijn in een oranje jas. Ze staan bij de diverse cateringkiosken in het stadion, onder een oranje vlag met daarop de tekst 'ArenA Cards'.

Een ArenA Card kunt u na een evenement inleveren bij één van de ArenA Card- verkooppunten, waarna een eventueel resterend bedrag contant wordt uitbetaald. Maar de restwaarde van een ArenA Card wordt ook teruggestort als u het restitutieformulier terugstuurt. Alleen als het formulier onder aan deze pagina volledig is ingevuld en de Card is bijgevoegd, kunnen wij het geld terugstorten.

Let op: Op alle kaarten staat een geldigheidsdatum. Kaarten die zijn verlopen kunnen niet meer worden ingeleverd. ArenA Cards waarop de waarde is aangegeven in Nederlandse guldens kunnen eveneens niet meer worden ingeleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat staat op de kaart zelf. Ik meen dat het normaal een jaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat inderdaad op de kaart, maar heb er 1 tot 2014 (januari of juli, dat weet ik niet).