Hoe weet ik of een gesigneerd shirt authentieke handtekeningen bevat?

Ik zoek op eBay naar gesigneerde shirts van Real Madrid (gesigneerd door bijv. Ronaldo of het hele team). Bij veel staat er een certificaat bij (bijv. bij een gesigneerd Real Madrid shirt uit Korea met een certificaat van ''Pro-Memorabilia'', maar ik heb er geen goed gevoel bij (tevens niet bij vele anderen). Hoe kan ik weten of ik niet word opgelicht?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K

Antwoorden (1)

Ik ben er geen kenner van maar het eerste dat in mij opkomt is om er voor te zorgen dat je zelf er eentje laat tekenen.
Misschien niet echt haalbaar, maar dat lijkt me de meest safe methode.

Ergens diep in mijn achterhoofd had ik ook het idee dat je kan zoeken naar iets waar je een link mee kan leggen. Jefke heeft een foto van zichzelf met Madrid terwijl die een shirt signeren... dat shirt dat Jefke verkoopt is meer kanshebber om echt te zijn dan een ander. Maar hoe ga je dat echt goed kunnen doen?