Hoe heet het nummer dat wordt gespeeld bij WK 14?

Het nummer dat te horen is bij de opkomst van de WK wedstrijden (voetbal).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Het liedje heet 'We Are One' van Pitbull en Jennifer.
Het liedje is de officiële lied van het WK je hebt nog een andere liedje maar ik betwijfel dat je dit liedje bedoel van Shakira DARE (lalala) dus bij de opkomst speelde het eerste liedje met een Braziliaanse zangeres. Bij de bron vind je de twee songs
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel het nummer dat elke wedstrijd wordt gespeeld wanneer de spelers het veld opkomen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel het nummer dat elke wedstrijd wordt gespeeld wanneer de spelers het veld opkomen.