Is het wk nog wel serieus te nemen?

Heel de wereld is getuige geweest, hoe er goals worden afgekeurd die ruim over de lijn was! Buitenspeldoelpunten, die goedgekeurd worden. Zuivere goals afgekeurd en dergelijke! Kun je het wk en een wereldtitel op zo een manier nog wel serieus nemen?

Toegevoegd na 18 uur:
Nu blijkt de fifa discutabele momenten niet meer in de stadions te herhalen, het wordt steeds triester!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Discutabele momenten worden sowieso nooit vertoond in stadions. Blijkbaar waren de Zuid-Afrikanen daar alleen nog niet van op de hoogte :)

Het beste antwoord

Pure onzin die Fifa. Ze kunnen gemakkelijk een camera achter de doelijn plaatsen zodat ze kunnen zien of het in/uit was. Vraag me af wat ze met de finale zullen doen als een land verliest doordat de scheidsen weer blunders maken. Net zoals Lampard(Duitsland - Engeland) bijvoorbeeld. Dan breekt de hel los, en terecht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Ja hoor, voor zover je spelletjes überhaupt serieus zou moeten nemen.

Want hoeveel geld er ook in omgaat, het is en blijft maar een spelletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,ik vind het ronduit schandalig dat er zulke dingen kunnen gebeuren met zo'n hoog niveau.Er zouden een heleboel regeltjes moeten worden aangepast.Zo zou er een uur na de wedstrijd nog een goal moeten kunnen worden afgekeurd of toegekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou de persoon die een - heeft gegeven dit even kunnen verwoorden? Laf hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kunnen dit in 10 seconden regelen, zie tennis american voetbal ijshocky en dergelijke, ik ben er kotsmisselijk van en hoef de rest van het wk niet te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je + van mij al vind ik een uur nadien wat overdreven
Je heb helemaal gelijk het is inderdaad niet meer serieus
te nemen,op deze manier speelt het geluk een hoofdrol,
en dat mag zeker bij een W.K nooit het geval zijn.
Ik hoop dat de heren hier van leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nee, dit kan echt niet meer. Ze moeten het systeem heel snel moderniseren, het is echt te gek voor woorden wat er vandaag gebeurd is. Het zal je als land maar gebeuren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I am as sick as a pig, lets say robbed of a chance to get back in the game!
Het is nog steeds een serieuze zaak.
Maar met de huidige opstelling van de camera,s krijgen wij de spelsituaties nog beter te zien als de scheidsrechter en de grensrechters.
In feite is het totaal oneerlijk wat er gebeurd,maar de fifa heeft haar eigen regels.
En ze wijken daar ,,nog niet vanaf.
Hopelijk leren ze na vanavond weer wat van de wedstrijden van vandaag,want zo,n situatie kan nederland morgen ook tegen komen.
En dan in het voordeel of in het nadeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt mij niet uit of Nederland wel of niet uitgeschakelt wordt, volg ze niet! hoop enkel niet dat ze zoiets overkomt. Want dat gun ik geen enkel land, en is een aanfluiting
Het is toch altijd al zo geweest !
Maar wij vallen er nu extra over omdat er een paar journalisten zijn die een ontzettende hekel hebben aan die Blatter [misschien wel terecht] en wij dat overnemen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het volk wil brood en spelen en dat krijgen ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het WK is nog wel serieus te nemen, de baas van de FIFA, Blatter, niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Wk is nog wel serieus te nemen, maar de hele FIFA niet, dus niet alleen Blatter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een gebrek van het het spel dat voetbal heet. Er zijn wel regels, maar het controleren ervan is heel erg moeilijk. Daar is een scheidsrechter voor nodig, twee grensrechters en nog is dat niet genoeg. Logisch, want de bal gaat harder als de scheidsrechter kan lopen. De roep om camera´s bij de doelen wordt dan ook steeds luider. Maar ook dat zal niet genoeg zijn. Buitenspel is ook zo moelijk om te constateren. Misschien een kleine snelle helicopter voor de scheidsrechter, het is een idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
american football heeft een methode genaamd: Challenging the play. hierbij gooit de coach een flaggetje in het veld en waarschuwd hiermee de scheidsrechters dat hij die play wilt terug kijken op eventuele fouten. is de play toch goed, dan wordt de fout hersteld en wordt de play goedgekeurd. is hij nog steeds fout? dan hebben ze een kans verspeeld.

deze methode is goed toe te passen in voetbal. als je de coaches per wedstrijd 2 kansen geeft om te challengen komen we al een heel eind. wat ons nu tegenhoud is die stomme opa van een blatter die alles volgens de klassieke regels wilt houden.

''ja , dan nemen de machines het spel over'' who cares? wat heb je liever. een goede wedstrijd, of veel humane fouten en een rel na de wedstrijd.

sommige mensen hebben gewoon geen grip op common sense.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je die persconferentie gezien vandaag van de FIFA?!! Dat is toch het bewijs dat ze zichzelf overschatten!
13 jaar geleden
ja want we maken alles live mee
ik neem het eurovisie songfestival niet serieus omdat we niet weten hoe ze met de puntentelling sjoemelen.
het gaat naar mijn mening niet eerlijk toe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk is het wk niet meer serieus te nemen . sterker nog dat is het ook nooit geweest.
Een portie verwende miljonairs die dom achter de bal aan trappen. Nog verwendere spelersvrouwen die hun eigen zonnebank mee willen hebben in t hotel omdat die van het hotel niet goed genoeg is en noem maar op.
voetbal moet leuk blijven en het wk ook mar het gedrag van spelers spelersvrouwen en sommige scheidsrechters gaat soms toch echt te ver.