Zou het WK voetbal niet te combineren zijn met de Olympische Spelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja wat zou dat lekker zijn ,zijn we in één keer van die ellende af. Ik stel voor dat we de Tour de France er dan ook nog bij in proppen ;-)
tinus1969
7 jaar geleden
Nee, wan dan verdient Sepp Blatter er niet genoeg aan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan je alle kampioenschappen in dat jaar wel bijde olympische spelen onderbrengen
Amadea
7 jaar geleden
Voetbal is toch zeker geen olympische sport?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Neen, dan zouden de voetballers allemaal zwaar aan de doping moeten... reversed cold turkey!

Antwoorden (1)

Nee, een toernooi als het WK voetbal is niet te spelen in twee weken. Bovendien heb je de kwalificatie-wedstrijden die gespeeld moeten worden. En als je alles samenvoegt is het helemaal niet meer kostendekkend, dan komen er te weinig supporters bij alle toernooien.