Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gaat er na het WK gebeuren met al die Vuvuzela's?

De tolerantie voor de rotherrie die die dingen produceren ligt natuurlijk (althans bij mij) nu wel wat hoger dan normaal, ondanks dat ik geen voetbal liefhebber ben, want ik gun het iedereen die er wel van houdt en ik hoop natuurlijk zelf ook wel dat Nederland wereldkampioen wordt.

Gaan ze straks allemaal massal in de prullenbak als Nederland de finale -onverhoopt- niet wint, of blijven we ze het hele zomer aanhoren wanneer Nederland (in dat geval òòk onverhoopt) wel wint?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Vuvuzela's zullen in de kersenboomgaarden als spreeuwenverjager worden ingezet. De Vuvuzela's blijken hierin erg effectief en milieuvriendelijk te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ zou mooi zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, daar zeg je wat. Zie mijn vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/kersen-beschermen-hongerige-vogeltjes.62070 En dan aansluiten op de compressor met een tijdschakelaar ertussen voor om het half uur ofzo :-) Tjah... ik nù tolerant..... de buren volgend voorjaar. Voort wat hoort wat ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een + van mij trouwens

Andere antwoorden (11)

Ik zeg de brandstapel.. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne blijft bewaard en zal op gezette tijden worden ingezet ter verhoging van de feestvreugde.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik denk dat de kinderen ze bewaren.
Kunnen ze nog eens lekker toeteren. (niet dat ik het fijn vind)
Maar, een geluk voor jou, ze gaan waarschijnlijk ook massaal de prullenballen in.
De ouders van enthousiaste kinderen zullen er ook wel eens gek van worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die gaan weer terug naar de bosjesmannen voor peniskoker...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zullen nog járen opduiken op de vrijmarkt op koninginnedag, ongeacht of Nederland wel of niet wint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het prominente geluid zal verstommen en er blijft nog maar een gang over......

Toegevoegd na 1 minuut:
.... misschien wel een afgang!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze worden van zuid afrika naar nederland op een rij gelegd en dan komt een olifant met een lange snuit en die blaast het verhaaltje uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niemand met enige zekerheid zeggen.
Waarschijnlijk zullen ze als volgt hun weg vinden:
- in de vuilnisbak
- op de rommelmarkt
- in de verzameling
- in de recycle
- in de speelgoedkist
- verwerkt in kunstwerken
- op zolder of in de schuur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach een deel zal door midden worden gebroken uit frustratie.
En sommigen verdwijnen inderdaad wel in de ton ja. Maar de meesten worden echt wel bewaard op zolder of in de speelgoed kist tussen de andere troep. Of ze worden verkocht op de rommelmarkt of marktplaats. zo iets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik weet wel dat als nederland verlies dan gooi ik het weg, En wanneer nederland wereld kampioen wordt nou dan met de vuvuzela op naar de EK!!!!!! maar ik denk dat ze een oproep gaan doen mochten ze de vuvuzela willen weg doen dan dat op elk gemeente of straat of gebied een opslagplaats waar je het kan inleveren dan krijgen ze iets voor terug jah!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen nog lang bij menig gezin te zien zijn, waarna ze op zolder gaan verdwijnen om op den duur toch weggegooid te worden.
Overigens worden ze waarschijnlijk wel verboden in de stadions, zie bron.
Ook zullen ze gebruikt gaan worden om vogels te weren in de landbouw hoorde ik vanmorgen op de radio.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding