Weet iemand waar ik mls voetbalkleding kan kopen?

Ik ben al maanden op zoek naar shirts en trainingspakken van Amerikaanse voetbalclubs. Mlsstore.com is de enige die ik kan vinden die dit verkoopt, echter vindt ik de verzendkosten+importkosten hiervoor de duur(+-50dollar). Voor degene die weten waar ze het elders verkopen hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet je al wat het gewicht van jouw eventuele bestelling zou zijn? Dan weet je ook wat de verzendkosten kunnen zijn en of het een redelijk bedrag is.
Andere mogelijkheid is iemand ter plaatse jouw boodschap te laten doen en dat diegene het naar jou opstuurt.
Denk dat het qua kosten niet zoveel zal schelen, maar het gaat natuurlijk om feiten: wat weegt het?

Antwoorden (1)

Bij KitBag zijn er GEEN verzendkosten, ook naar NL, als je boven de €60,- bestelt. Aangezien één MLS-shirtje al meer kost...

http://www.kitbag.com/stores/kitbag/en/c/football/football-kits/american-clubs/mls
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Helaas zit het shirtje(uitshirt New York Red Bulls)waar ik naar op zoek ben er niet tussen...
Zal de website in de gaten, wellicht dat ze het in de toekomst in hun voorraad opnemen!