Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden In de pupillen competities voetbal (E-jeugd, 1e klasse najaar) de afgelaste wedstrijden ingehaald?

Het team waarvan ik trainer ben kan kampioen worden en als deze wedstrijden niet worden ingehaald is dat aan komende zaterdag.

Toegevoegd na 4 minuten:
add: en nee dit is niet altijd het geval, dat afgelaste wedstrijden worden ingehaald. Dit is afhankelijk van onder andere het niveau..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
727
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je het beste bij de club navragen denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nooit gevoetbald....bij mijn sport werden alle wedstrijden die van belang waren voor het kampioenschap ingehaald. Dus als een ploeg theoretisch nog kansen had moest er gespeeld worden.
Soms niet meer als je met nog 1 wedstrijd te gaan meer punten achter stond dan je met die wedstrijd kon binnen halen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja uiteraard worden die wedstrijden ingehaald. Anders zou het niet eerlijk zijn voor andere teams die ook kans maken op een kampioenschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle wedstrijden in het belang van kampioenschap of degradatie waren ingehaald, dit geldt van de 2e klasse. Dus de wedstrijden zullen ingehaald gaan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding