Hoelang duurt het om in conditie te komen?

Ik heb zaterdag een belangrijke wedstrijd, lukt het om in 4 dagen in conditie te komen? Wat kan je dan het beste doen na 4 week stil zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

4 weken stilgezeten en nu wil je in 4 dagen je conditie weer op peil brengen? dat gaat je niet lukken.
Je conditie beter maken duurt echt wel een paar weken, als je nu hard gaat trainen ben je op zaterdag alleen maar meer moe.

In elk geval zorgen dat je gezond eet en genoeg slaapt, en probeer wel wat te trainen, maar niet te zwaar dat je te moe bent straks.
11 jaar geleden
rustig in beweging komen eerst 1 km hardlopendaarna 2 km en steeds meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
In 4 dagen tijd? Hoe wil je dat doen
In 4 dagen tijd gaat het absoluut niet lukken. Gewoon rustig opbouwen. Maar je conditie zal nooit op het juiste niveau zijn.

Denk erom dat als je iedere dag zou trainen het nog ongeveer 4 weken duurt voordat je in een bepaald ritme komt.