Wat doen voetballers eigenlijk met de shirtjes die ze steeds geruild hebben?

Als ze bij iedere belangrijke wedstrijd die ze spelen een nieuw shirtje krijgen van de tegenspeler moeten ze er toch behoorlijk wat in de kast hebben liggen. Bewaren ze die shirtjes of geven ze dat shirt weg voor een goed doel? En hoeveel shirtjes zou een voetballer onderhand verzameld hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat ze bijzondere exemplaren wel zullen bewaren.
Waarschijnlijk bewaren ze zelfs allemaal wel, altijd leuk later als ze met de kleinkinderen op zolder zitten, even herinneringen ophalen. Dit shirt kreeg opa na de wedstrijd tegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewaren en vaak hebben ze hier een speciale kamer voor...een soort van trofee...bekers, ballen,voetbalschoenen shirts en ga zo maar door.

je ziet dat ze ook inderdaad shirtjes geven voor goede doelen maar die zijn meestal van hunzelf dus voor hun niet zo speciaal.