Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een niet al te duur oranje shirt als voorbereiding op het EK?

Ik woon in Amerika en ben momenteel in Holland op familiebezoek, en zal niet voor het EK nog een keer terug komen naar Nederland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gewoon in de VS, op het internet, of laat iemand het in NL voor je kopen en opsturen.

Veel mogelijkheden. Gewoon een winkel inlopen en kijken of ze oranje shirts hebben.

als je een echt 'HOLLAND' shirt wil zou ik in toeristen winkels gaan kijken in bv Delft, Amsterdam of Den Haag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk even op marktplaats zou ik zeggen. of als je alleen een oranje gekleurd shirt wil hebben naar de c&a ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overal eigenlijk, in de VS maar ook in online winkels en in winkels zoals H&M.
Maar wil je een officiele zoek dan is op google Nederlands elftal shirts zet desnoods EK 2012 bij.

Bij deze online winkel is Sale en zijn de shirtjes (vindt ik) niet zo heel duur.
http://www.voetbalshop.nl/fanshop-1/landen-teams/nederland.html

Toegevoegd na 16 uur:
Je kan natuurlijk ook Oranje shirts in de Stad kopen (dat bedoel ik met H&M)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de H&M koop je echt geen shirt van Oranje hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik wel maar ik bedoel dat soort winkels weetje wel
Bij Goede sport winkels als :

Sport 2000
Intersport
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even wachten tot het nieuwe EK shirt uitkomt. Je kunt deze dan gewoon via internet bestellen. Maar jk snap ook best wel dat je hem hiervandaan mee wilt nemen om dam direct in Amerika te showen.
Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bijna elke stad zit wel een InterSport, AktieSport en/of sport2000. Maar je kunt net zo goed online bestellen, dan betaal je alleen wel verzendkosten! Hieronder een paar handige sites waar je goedkoop aan voetbalshirtjes kunt komen:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding