Wat voor spray wordt tegen pijn gebruikt bij blessure op een voetbalwedstrijd?

is het een standaard soort of merk, of mag ieder land het zelf kiezen?

5 jaar geleden
in: Voetbal
14.4K

Het beste antwoord

Eventueel deze hier:
De Ice Power Cold Spray 200ml is een spray voor acute (sport-) blessures. De spray is zeer makkelijk te gebruiken en populair onder sporters! De spray is zeer hygiënisch in gebruik en heeft een verkoelende werking op spieren en gewrichten. De verkoelende frisheid verdooft de pijn, de aangename warmte zorgt voor betere doorbloeding en herstel.